TONI grupa pored usluga čišćenja kao svoju primarnu djelatnost postavlja usluge Facility Management-a ili FM-a, odnosno upravljanjem trgovačkim i poslovnim centrima, telekomunikacijskim tvrtkama, osiguravajućim kućama, skladišnim i logističkim prostorima.
Naš posao i cilj je u okviru ugovornog razdoblja partneru osigurati sve potrebne mjere za normalno funkcioniranje objekta, tehničku i funkcionalnu ispravnost, da se potpuno osiguraju od neplaniranih troškova i nesmetanu radnu atmosferu za razvoj uspješnog poslovanja. U našoj tvrtki volimo reći: „radimo sve što centar održava na životu“
Što Vam nudimo u okviru Facility Management-a?
Pomoć pri „uhodavanju objekta“
Tehničko upravljanje
– redovno, hitne intervencije, zakonom propisana ispitivanja
• Tehničko održavanje postrojenja i instalacija: grijanje, hlađenje, klimatizacija, ventilacija, plin, vodovod i odvodnja, slaba i jaka struja, IT oprema, telefonija, vatrodojava i gašenje, kontrola pristupa, agregat, dizala …
• Centralna nabava i skladištenje potrošnog materijala i dijelova
• Vođenje dnevnika postrojenja
• Upravljanje parkirališnim prostorom
• Upravljanje tehničkom dokumentacijom objekta
• 24-satna usluga – call centar
Optimiziranje troškova energije
Građevinsko uslužni serivs
Infrastrukturno upravljanje
– čišćenje i održavanje higijene, receprcija, security…
Komercijalno upravljanje objektom
– briga o komunalijama, ugovorima o opskrbi i najmu, računovodstvo i knjigovodstvo zgrade…
CAFM – kompjutersko upravljanje objektom

Jedan od naših dugogodišnjih partnera kojem nudimo usluge Facility Management-a je trgovački centar „City Colosseum“ Slavonski Brod.

 City Colosseum

O Facility Managementu
Facility Management (FM) je multidisciplinarno ili transdisciplinarno zanimanje koje proizlazi iz teorija i principa inženjerstva, arhitekture, dizajna, knjigovodstva, financija, menadžmenta i sociologije. Kako te discipline imaju bogatu povijest teorije, istraživanja i prakse, razvoj FMa na njihovim temeljima rezultira novim teorijama i praksama.

Pojam Facility Managementa (FMa) se u Hrvatskoj pojavljuje u posljednjih nekoliko godina kako bi se njime opisale različite aktivnosti koje se provode u okviru upravljanja i održavanja nekretninama i poslovnim objektima, te svim popratnim sadržajima koji čine tu infrastrukturu.

Glavni zadatak i cilj FM-a je povećanje efikasnosti, smanjivanje operativnih troškova, te povećanje zadovoljstva klijenata, tj. korisnika objekata. To se postiže efikasnim balansiranjem izvora financiranja i operativnih aktivnosti.

 

Najveća i napoznatija udruga osnovana 1978. godine je International Facility Management Association (IFMA), posvećena upravljanju radnim mjestom. Danas je IFMA najveća i najšire prihvaćena udruga za FM koja podržava oko 18,000 članova. Širom svijeta, IFMA imenuje menadžere postrojenja (facility manager), provodi istraživanja, održava edukacijske programe, priznaje diplome na području FMa itd.

Razvitak tehnologije omogućio je implementaciju FM sustava i aplikacija u skoro svaki element radnog procesa. Mogućnost korištenja računala i interneta proširila je primjenu FMa do te razine da će sami objekti biti u mogućnosti odrediti svoju lokaciju te svaku promjenu evidentirati u grafičkim prikazima i bazama podataka.

FM ima veliku ulogu u integraciji zaposlenika, radnog procesa i radnog prostora.

” FM služi da bi se koordiniralo sučelje između onoga što ? i gdje ? ljudi rade. “

Također se dotiče elemenata ljudskih izvora, inženjerstva, ergonomije, arhitekture i dizajna interijera. Važne komponente uključuju planiranje i održavanje te osiguravanje poticaja (velikih i malih) koji potiču zaposlenike da bolje rade.

Manageri postrojenja i FM organizacije trebaju strateški organizirati tri elementa:

  • predmete/objekte (prostor) u vlasništvu,
  • ljude
  • procese